В Атлантичному океані знайшли нове середовище існування

У журналі Environmental Science & Technology опублікували результати нового дослідження, в якому вчені повідомляють, що знайшли нове місце існування в океані. Її назвали пластісферой.

Колонії мікробів різних видів були виявлені вченими на фрагментах пластику, які забруднюють води океанів. За відкриттям пішов ряд питань, пов'язаних з майбутнім навколишнього середовища, екосистеми океану, а також морських організмів. Зокрема, вчені зацікавилися тим, як поява пластісфери відіб'ється на навколишньому середовищі та конкуренції між мікробами? Які зміни відбудуться в океанічній екосистемі в цілому, та який вплив пластісфера зробить на великих мешканців морського дна?

Виловивши та проаналізувавши скупчення пластика, який плаває на поверхні Атлантичного океану, вчені встановили, що розмір більшості фрагментів становив не більше одного міліметра.

«Нам цікаво не тільки найменування виявлених мікробів. Для нас важливо зрозуміти, яку функцію в екосистемі вони виконують, як впливають на неї, а також з'ясувати остаточну долю дрібних частинок пластикового сміття в океані », - повідомила Лінда Амарал-Цеттлер. «Чи потрапляють вони на дно? Або ж їх ковтають морські мешканці? Та як частки впливають зсередини на живі організми, якщо їх проковтнути»?

Вчені припускають, що мікроби, можливо, беруть участь у розкладі пластику, оскільки за допомогою мікроскопа на частинках сміття вони розгледіли дрібні тріщини і западини, які цілком могли бути утворені виявленими мікроорганізмами.

Слідкуйте за нашими оновленнями в соціальній мережі Facebook

За матеріалами golosscience.com

Черкаси
Чернігів
Чернівці

Не пропусти найцікавіше!

Підписуйся на наші канали в месенджерах!

Відео