На «п'єдесталі пошани» забруднювачів світу все ті ж

На «п'єдесталі пошани» забруднювачів світу все ті ж

Названо компанії, які більше всіх забруднюють планету пластиком


Три роки поспіль одні й ті ж великі бренди - Coca-Cola, PepsiCo і Nestlе - знаходяться «на п'єдесталі пошани» в ролі ведучих світових забруднювачів планети пластиком. Черговий аудит провели активісти міжнародного руху за припинення забруднення навколишнього середовища Break Free from Plastic. Звіт опублікований на сайті організації.

Тисячі волонтерів з 55 країн збирали сміття на узбережжі водойм, на вулицях і в парках, на туристичних стежках і в околицях населених пунктів... В результаті було зібрано і офіційно задокументовано 346 494 одиниць пластикових відходів, на 63% з яких було чітко помітно назва виробника.

Експерти кажуть, що ці компанії стверджують про наполегливу роботу над проблемою пластикової кризи, однак вони продовжують інвестувати в розширення свого виробництва, об'єднуючись при цьому з нафтовими компаніями. У підсумку ці корпорації домоглися «нульового прогресу» в боротьбі з наростаючим забрудненням світу. Більш того, активісти руху стають свідками стрімкої ескалації створення низькосортної одноразової тари (вона малопридатна для вторинної переробки), котра агресивно розміщується транснаціональними компаніями на ринках південно-східних і африканських країн.

Тоді як виробники товарів повсякденного попиту - Nestlе, PepsiCo, Procter & Gamble, Coca-Cola і Mondelez - взяли на себе різні добровільні зобов'язання зробити свою пластикову упаковку більш придатною для вторинної переробки, повторного використання, компостування або взагалі виготовляти тару з вторинного сировини. Хоча ці зобов'язання і є важливим кроком вперед, більшість планів по досягненню цілей зосереджені на помилкових рішеннях: перехід від пластикової упаковки до інших форм одноразової упаковки, інвестуванні в партнерські відносини для поліпшення переробки та утилізації відходів, пише Meteonova. Це дозволяє компаніям продовжувати свою діяльність в звичайному режимі, а не знижувати попит на пластик. Цинізм ще полягає в тому, що для збору і утилізації одноразової низькосортної пластмаси корпорації неформально наймають працівників, не піклуючись про їхні умови праці та їх здоров'я, не кажучи вже про збитки навколишньому середовищу.

Якщо ситуацію не взяти під контроль, виробництво пластмас може подвоїтися до 2030 року і навіть потроїтися до 2050 року. А час іде...

5/5 (49 оцінок)

Не пропусти найцікавіше!

Підписуйся на наші канали в месенджерах!

Публикации

Відео