Погода у твоєму місті

У США представили прототип першого водневого елемента для авіаційного двигуна

T
6 березня 2021, 03:32

Технологія паливних елементів вже пройшла випробування, які підтвердили життєздатність

У США представили прототип першого водневого елемента для авіаційного двигуна

Перший прототип авіаційного двигуна, що працює на водні, був розроблений міжнародною командою інженерів компанії HyPoint в США. Повномасштабні версії двигунів, поставки яких почнуться в 2022 році, мають важливу для всього світового співтовариства мету. Йдеться про стимулювання комерційного розвитку міських повітряних транспортних засобів та літаків з електричним двигуном з нульовим рівнем викидів. Розвиток цих галузей зіграє важливу роль в глобальних зусиллях по скороченню викидів вуглецю.

«Цей функціональний прототип наближає нас на один крок до нашого бачення надання ефективних та рентабельних технологій паливних елементів з нульовим викидом вуглецю для авіаційної промисловості, які, як очікується, будуть забезпечувати до чверті світових викидів парникових газів до 2050 року», - упевнений засновник і генеральний директор HyPoint Алекс Іваненко.

Зараз розвитку авіації з нульовим рівнем викидів перешкоджають обмеження щільності енергії літій-іонних батарей і питомої потужності водневих паливних елементів, передає Ecosphere. Випробування показали, що система HyPoint з турбонаддувом і повітряним охолодженням зможе забезпечити питому потужність до 2000 ват на кілограм, що більш ніж в три рази перевищує питому потужність традиційних систем. Також двигун буде мати до 1500 ват-годин на кілограм щільності енергії, що дозволить подорожувати на великі відстані.

Усуваючи технологічні бар'єри, HyPoint скоротить терміни комерційних поставок водневих літаків на кілька років і відкриє новий ринок водневої авіації, який, як очікується, буде оцінюватися в більш ніж 27 мільярдів доларів у 2030 році і не менше 174 мільярдів доларів до 2040 року.

4.7 середня оцінка з 5 на основі 26 оцінок
загрузка...