Американські вчені вивчають зв'язок вакцини Pfizer і запалення серця у підлітків

Американські вчені вивчають зв'язок вакцини Pfizer і запалення серця у підлітків

Хвороба була виявлена ​​у семи хлопчиків у віці від 14 до 19 років


У США приступили до вивчення зв'язку між вакциною від коронавірусу Pfizer і появою випадків міокардиту у хлопчиків-підлітків. Про це повідомляє Курс України.

У медичному журналі Pediatrics був опублікований матеріал про сімох хлопчиків у віці від 14 до 19 років, які отримали другу дозу вакцини Pfizer. Протягом декількох днів після щеплення у них з'явився біль у грудях - при огляді лікарі діагностували запалення серцевого м'яза, тобто міокардит.

На щастя, ці випадки не були серйозними: молоді люди провели в лікарні від 2 до 6 днів і були виписані. Дослідження показали, що тільки один з підлітків раніше переніс COVID-19, а медичний регулятор Штатів не зміг однозначно підтвердити або спростувати зв'язок між вакциною і даними симптомом.

4,5/5 (84 оцінок)

Не пропусти найцікавіше!

Підписуйся на наші канали в месенджерах!

Публикации

Відео